Jak Cię widzą, tak Ci płacą – czyli jak wycenić swoją pracę jako WA

Czy słyszałeś kiedyś powiedzenie: „Jak Cię widzą, tak Ci płacą”? To zdanie (cytat Kamili Rowińskiej) ma głębsze znaczenie niż mogłoby się wydawać. Szczególnie w biznesie online, gdzie Twoje postrzeganie samej siebie może wpływać na wycenę Twoich usług, a w konsekwencji na sukces w biznesie. Jak wycenić swoje usługi, gdy dobiero zaczynam? To jedno z pytań, na które często trafian na …

czytaj więcej

Porządki wraz z nowym rokiem

Wraz z nowym rokim wiele osób robi plany i wyznacza cele na nowy rok. I bardzo dobrze, bo zdecydowanie warto to robić. Jednak zanim zaczniesz robić plany na nowy rok, bardzo ważne jest zrobienie przeglądu tego, jak wygląda Twoja marka w Internecie z perspekywy minionego roku. Dlatego w tym artykule podpowiem Ci, na co zwrócić uwagę. Uprzedam, że będzie dość …

czytaj więcej

Zasady prowadzenia konta na LinkedIn’e

W ostatnim artykule pisałam Ci, że LinkedIn może być idealną platformą do tego, by pozyskiwać klientów. Tak jak wspominałam wcześniej LinkedIn rządzi się swoimi prawami, a w dzisiejszym artykule napiszę Ci, jakimi zasadami powinnaś kierować się przy prowadzeniu swojego profilu na Linkedinie.   Podstawowe zasady prowadzenia konta na LinkedIn’e Zdjęcie profilowe jest tutaj koniecznością, ze względu na to, że komunikuje …

czytaj więcej

LinkedIn – czy to platforma dla wirtualnych asystentek?

Kiedy mówi się o social mediach, to w naszej głowie pojawia się zazwyczaj Facebook i Instagram. Niemniej jednak, to nie jedyne portale społecznościowe. Jest przecież jeszcze Tik Tok oraz LinkedIn. I chociaż mówi się, że Tik Tok to platforma dla dzieci, to widać, że to również się zmienia i można na niej znaleźć różne interesujące i wartościowe treści – także …

czytaj więcej

Rekomendacje mają moc!

Jak często wybierając konkretny produkt czy usługę  kierujesz się ilością opnii na jego/jej temat? Opinie i rekomendacje mają niezwykłą moc. Czy korzystasz z niej? Ja tak! Wyobraź sobie, że aż 99% moich klientów pochodzi właśnie z polecenia czy rekomendacji! Rekomendacje czyli pozytywna opinia, którą wystawia nam kontrahent, to bardzo ważny element prowadzenia własnej działalności. Jednak pamiętaj, że klient sam z …

czytaj więcej

3 kroki do właściwego klienta

Masz super pomysł na biznes, duży zapał w sobie i wiarę w swoje możliwości!! I zazwyczaj to wystarczy, ale czasami zdarza się, że to jednak za mało. Z moich obserwacji wynika, że wysyłane oferty nie przekładają się często na pozyskanie klientów z dwóch bardzo ważnych powodów: Brak świadomości kto tak naprawdę jest Twoim klientem (idealnym) i gdzie go szukać Brak …

czytaj więcej

Czy pewność siebie potrzebna jest w wirtualnej asyście?

Czy pewność siebie potrzebna jest w wirtualnej asyście? Jak myślisz? Czy bez niej można osiągnąć sukces? Pewność siebie ma wpływ na wiele obszarów naszego życia osobistego, ale również i zawodowego. Zdecydowanie pomaga ona podczas spotkania i rozmowy z Klientem, ale również w relacjach z Klientami naszych Klientów czy kontrahentami. Każdego dnia podejmujesz ważne decyzje, jesteś po części odpowiedzialna za los …

czytaj więcej

5 mitów na temat pracy wirtualnej asysty

Krąży wiele mitów na temat pracy zdalnej w domu. Kiedy ktoś mówi Ci, że pracuje jako freelancer z pewnością jego praca kojarzy Ci się z pięknymi zdjęciami na Instagramie z fajnych miejsc – gdzie widać laptopa, pyszną kawę albo super widoki. Tak, takie dni też się zdarzają, ale są rzadkością. W tym wpisie chciałabym podzielić się z Tobą 5 mitami …

czytaj więcej

JAK ZACZĄĆ pracować jako WIRTUALNA ASYSTETNKA

W ostatnim czasie zawód wirtualnej asystentki stał się niezwykle popularnych, chodź wciąż wiele osób nie wie na czym on dokładnie polega. Czasem mam wrażenie, że VA wyrastają jak grzyby po deszczu. I jest to super, bo wciąż widzę, jak ogromne zapotrzebowanie na nasze usługi jest na rynku. Jeśli trafiłaś tutaj przypadkiem, a interesuje Cię temat wirtualnej asysty i chcesz dowiedzieć …

czytaj więcej